هوشمند تکنولوژی

اخبار تکنولوژی - اخبار موبایل - اخبار لوازم هوشمند - دنیا تکنولوژی - تکنولوژی جدید

هوشمند تکنولوژی

اخبار تکنولوژی - اخبار موبایل - اخبار لوازم هوشمند - دنیا تکنولوژی - تکنولوژی جدید

  • ۰
  • ۰

بازی PUBG و ۱۲ نکته برای تازه واردها

بازی PUBG

بازی PUBG و ۱۲ نکته برای تازه واردها

بازی PUBG

بازی PUBG و ۱۲ نکته برای تازه واردها 

– بازی PUBG و ۱۲ نکته برای تازه واردها پابجی یک بازی  آنلاین تعلیق آمیز و پرهیجان است که برای موفقیت در آن باید نکات مهمی را رعایت کنید. نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانند کمک ویژه‌ای به شما کنند.

بازی PUBG یا همان PlayerUnknown’s Battlegrounds  فعلا یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک بتل رویال است و میلیونها نفر به صورت روزانه به بازی با آن میپردازن. اگر عتشق هیجان هستید و میخواهید در باز اول شوید به این چند نکنه توجه کنید و با ما همراه باشید

بازی پابجی یک پدیده در ژانر بتل رویال بود که در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه‌های پلی استیشن ۴ و گوشی‌های هوشمند آن نیز در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد تا این بازی، بیش از پیش محبوب شود. بازی پلیرآن‌ناونز بتل‌گراندز با اینکه با ورود عناوین متنوع، حالا کمتر در مرکز توجه قرار دارد اما هنوز هم بهترین ها و ، یکی پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال حال حاضر جهان است و فروش ۵۰ میلیون نسخه‌ای آن از همین مسئله حکایت دارد.

وقتی به ژانر بتل رویال می‌رسیم، بازی PUBG یک اثر جریان ساز و انقلابی است که این ژانر را به محبوبیت رساند و در طول این سال‌ها، بسیاری از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا مدل بتل رویال آن را در بازی‌های خود پیاده‌سازی کنند. بدیهی است که هر روز، بازیکنان جدیدی نسبت به انجام آن کنجکاو شوند، خصوصا در دوره‌ای که تقریبا اکثرا بازی دوستان، نسخه موبایل آن را تجربه کرده‌اند.

 

راهنمای بازی PUBG برای تازه واردها

اگر بدون هیچ نقشه، برنامه یا مهارت خاصی به انجام این بازی بپردازید، مدت زمان زیادی را صرف شکست خوردن میکنید اما اگر از کسانی هستید که هدف اصلی آن‌ها پیروزی در بازی و شکست دادن ۹۹ بازیکن دیگر است، باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید و به شکل متفاوتی بازی کنید. نکاتی که در ادامه مطالعه کنید، می‌توانند در این زمینه کمک مناسبی به شما کنند.

– سرعت و هوشمندی

برای پیروزی در بازی باید خیلی سریع باشید، مخفی کاری کنید و از درگیری‌های بیهوده با دشمنان بپرهیزید. در همان اول بازی که از هواپیما بیرون می‌پرید، حواستان باید به اطراف باشد و ببینید چه کسی دیگر در منطقه مورد نظر شما پریده است.

هنگامی که به زمین رسیدید، در اولین فرصت یک اسلحه بردارید و آماده هرگونه درگیری باشید. ما به شما میگوییم  که حداقل  به نقاط خلوت بپرید، جایی که بتوان آمادگی اولیه برای مبارزه را بدست آورد. همیشه به اطراف توجه داشته باشید و سریع حرکت کنید. دشمنان شما ممکن است در هر جایی پنهان باشند، در میان علف‌ها و یا شاید داخل دستشویی یک خانه! بنابر این باید صبور بوده و سعی کنید تا غافلگیر نشوید. هدف اصلی شما در بازی این است که زنده بمانید، بنابر این هیجان زده عمل نکنید و اگر موقعیت مناسبی ندارید، دشمنان را به چالش نکشید. با کمی صبر و تحمل، بسیاری از بازیکنان کشته خواهند شد و این یعنی دردسر کمتری برای شما!

– سرعت و هوشمندی

بازی PUBG و ۱۲ نکته برای تازه واردها

 

آغاز هر مسابقه بسیار مهم است، پس سعی کنید آغاز مناسبی داشته باشید. مهم نیست که در اوایل بازی، اسلحه‌های خوبی ندارید، مهم این است که به تدریج آمادگی لازم را به دست بیاورید و در این میان، زنده بمانید.

– کنترل‌های بازی را به خوبی فرا بگیرید

کنترل بازی فقط به راه رفتن و شلیک کردن خلاصه نمی‌شود بلکه دکمه‌های زیادی وجود دارند که باید به خاطر بسپارید و در بازی به کار بگیرید. از مهم‌ترین کارهای شما، چرخاندن همیشگی موس است تا همیشه حواستان به اطراف باشد، خصوصا در زمانی که در حال لوت کردن (جمع آوری تجهیزات) هستید.

شما باید بر روی زمین خوابیدن، نشستن، آرام راه رفتن و غیره را نیز به خوبی یاد بگیرید و در بازی استفاده کنید. علاوه بر این‌ها، مدیریت فرصت ها هم کار آسانی نیست که کسی بتواند سریع انجام بدهد ، می‌تواند در بازی موفق‌تر باشد. اگر هم محل قرارگیری یک دکمه برای شما مناسب نیست، از بخش تنظیمات، آن را تغییر دهید تا مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

– به دایره مرگ توجه داشته باشید

مطابق معمول عناوین بتل رویال، یک «دایره» یا «طوفان» در اطراف شما قرار دارد که با گذشت زمان کوچک‌تر می‌شود و همیشه باید درون آن حضور داشته باشید، در غیر این صورت کشته خواهید شد. با نگاه به نقشه (مطابق تصویر بالا)، می‌توانید این دایره را رویت کنید. اگر بیرون دایره قرار بگیرید،  سلامت از آن خارج شوید را امیدی نداشته باشید.

اگر بازیکن باهوشی باشید، می‌توانید از دایره به نفع خود استفاده کنید و استراتژی‌های مختلفی را به کار بگیرید. برای نمونه در داخل دایره کمین کرده و دشمنانی که عقب مانده‌اند و در تلاش هستند تا سریعا وارد دایره شوند را غافلگیر کنید. باید بدانید که دشمنان هم از همین تکنیک‌ها استفاده می‌کنند، برای مثال در نزدیکی یا روی پل کمین کرده و انتظار شما را می‌کشند. بنابر این تلاش کنید تا ورود به دایره را به لحظات پایانی و حساس را عقب نیندازید.

– اهمیت تجهیزات

اولین کار شما پس از ورود به نقشه بازی، یافتن اسلحه است. از ساختمانی به ساختمان دیگر بروید و هر آن چه که فکر می‌کنید نیاز است را بردارید. اسلحه، تنها دغدغه شما نیست و باید به فکر پیدا کردن جلیقه ضدگلوله مناسب، کوله پشتی و آیتم‌های سلامتی هم باشید. البته پیدا کردن بهترین تجهیزات، شما را شکست ناپذیر نمی‌کنند اما کمی قوی‌تر می‌شوید و همین تفاوت‌ها می‌توانند شما را از یک مرگ قطعی نجات دهند.

همیشه در جستجوی آیتم‌های بهتر باشید و پس از اینکه دشمنی را از بین بردید، با احتیاط به سراغ او بروید تا ببینید چه چیزهایی برای شما دارد.

 

بازی PUBG و ۱۲ نکته برای تازه واردها

 

– مدیریت فهرست آیتم‌ها
حتی اگر بهترین کوله پشتی بازی را هم پیدا کنید، باز هم تعداد محدودی آیتم را می‌توانید با خود به همراه داشته باشید. شما با توجه به سبک بازی خود، باید بدانید به چه چیزهایی نیاز دارید و هر چیز غیرضروری را کنار بگذارید.

با کمی بازی کردن، متوجه خواهید شد که چه زمان ها چه ارزشمند هستند و چه آیتم‌هایی را لازم ندارید اما بعضی از چیزها را همیشه با خود به همراه داشته باشید، حتی اگر با سبک بازی شما سازگار نیستند، برای مثال نارنجک دودزا. زمانی که در وضعیت بدی گرفتار شده‌اید و راه فرار ندارید، می‌توانید آن را به زمین انداخته و در میان دودها از محل حادثه دور شوید.

اگر قطعه مهمی از یک اسلحه پیدا کردید اما خود آن اسلحه را ندارید، قطعه را با خود همراه کنید تا شاید در ادامه به اسلحه مورد نظر برسید. بسته‌های سلامتی را هم فراموش نکنید که اهمیت زیادی دارند و آن‌ها را همیشه بردارید. یک نکته دیگر هم که باید توجه داشته باشید این است که یک جلیقه آسیب دیده درجه ۳ (Tier 3)، باز هم بهتر از یک جلیقه سالم درجه یک است، پس اشتباها آن را تعویض نکنید.

– صدا مهم‌تر از هر چیزی است

آگاهی محیطی در بازی PUBG اهمیت بالایی دارد. جزیره بازی آن قدر بزرگ است که شاید برای مدتی طولانی، هیچ بازیکن دیگری را مشاهده نکنید اما اگر می‌خواهید تا پایان کار در مسابقه باقی بمانید، باید دیگران را زودتر ببینید، در واقع قبل از اینکه آن‌ها شما را ببینند. اما مهم‌تر از تصویر، صدا است.

صدای شلیک شما از فواصل زیادی قابل شنیدن است، بنابر این هنگامی که وارد یک درگیری می‌شوید، بازیکنان کنجکاو دیگر هم به سوی شما خواهند آمد. صدای ماشین از صدای شلیک هم بیشتر است و در واقع حضور شما به همه بازیکنان اطراف اعلام می‌شود. صدای پا را هم نباید فراموش کرد، شما معمولا قبل از اینکه یک بازیکن را در نزدیکی خود ببینید، صدای پای او را می‌شنوید و اگر هدفون خوبی داشته باشید، این صداها به بهترین سلاح شما تبدیل می‌شوند و آمادگی بالایی برای مقابله با دشمنان خواهید داشت. گوش شما از هر اسلحه‌ای می‌تواند کارآمدتر باشد، پس از آن به خوبی استفاده کنید.

– هنر لوت کردن
پنهان شدن درون دایره برای ۲۰ دقیقه و منتظر ماندن شاید شما را تا ۱۰ نفر پایانی برساند اما کمتر پیش می‌آید که به نفر اول نقشه تبدیل شوید. به این دلیل که در این مدت، بازیکنان باقی مانده توانسته‌اند تجهیزات و اسلحه خود را تا بالاترین حد ممکن ارتقا دهند و شما تمام این مدت را بیهوده هدر داده‌اید. درست است که باید احتیاط را رعایت کنید اما این سبک بازی بزدلانه، شما را به جایی نمی‌رساند.

پس تا وقتی که کاملا آماده نیستند و بهترین تجهیزات را ندارید، زمان را تلف نکرده و در جستجوی لوت بهتر باشید. مناطقی همچون مدرسه، پایگاه نظامی و ساختمان‌های بزرگ همیشه بهترین لوت را دارند و به همین دلیل، بازیکنان زیادی جذب آن‌ها می‌شوند، هر چه قدر ریسک بیشتری کنید، جایزه بهتری دریافت خواهید کرد. در مجموع، لوت کردن را فراموش نکنید و برای یافتن آیتم‌های بهتر، همیشه در حرکت باشید.


– نوع شلیک اسلحه‌های خوب را یاد بگیرید

اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد و اکثر آن‌ها از نظر قدرت برابر نیستند. بر روی اکثر اسلحه‌ها می‌توانید قطعات مختلفی هم سوار کنید که کیفیت آن‌ها را بهبود می‌بخشد. بهتر است که تمرکز اصلی خود را بر روی اسلحه‌هایی همچون M16A و AKM بگذارید. این اسلحه‌ها در موقعیت‌های مختلف نزدیک و دور، کاربردی هستند و شما را راضی خواهند کرد اما باید طرز شلیک کردن با آن‌ها را یاد بگیرید. اسلحه‌های تک تیرانداز هم عالی هستند و از پرطرفدارترین اسلحه‌های بازی به حساب می‌آیند.

ابتدا ببینید کدام اسلحه‌ها با سبک بازی شما سازگارتر است، سپس کار با آن‌ها را به خوبی یاد بگیرید. نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا کنید و با تمرین، در اسلحه‌های مختلف حرفه‌ای شوید. فراموش نشود که همیشه اسلحه‌های مورد علاقه خود را به سرعت پیدا نمی‌کنید، پس همیشه آمادگی کار با هر چیزی را داشته باشید، حتی شات گان.

– استفاده درست از بسته‌های سلامتی و آدرنالین

بسته‌های سلامتی مختلف، بانداژها، داروهای مسکن و نوشیدنی‌های انرژی‌زا از آیتم‌های کلیدی بازی هستند. هر کدام از این آیتم‌ها به شکل مختلفی عمل می‌کنند اما شما به همه آن‌ها نیازمند خواهید بود.

نوشیدنی‌های انرژی‌زا شاید در ظاهر ضروری به نظر نرسند اما قدرت شما را افزایش می‌دهند و قبل از لحظات حساس، با استفاده از آن‌ها می‌توانید به شرایط ایده آلی برسید. هر آنچه که دارید را در اوایل یا اواسط بازی مصرف نکنید و برای لحظات حساس پایانی، این آیتم‌ها را به تعداد کافی، رزرو داشته باشید. این نکته را هم در ذهن داشته باشید که هنگام استفاده از این آیتم‌ها، توانایی شلیک ندارید، پس از آن‌ها در موقعیت مناسب و هنگامی که سنگر دارید، استفاده کنید.

– مواظب منطقه خطر (Red Zone) باشید
گاهی بر روی نقشه می‌بینید که یک دایره قرمز بر روی یک منطقه قرار گرفته است. پس از چند دقیقه، ده‌ها بمب در آن منطقه منفجر می‌شود و می‌تواند هر کسی را نابود کند. اگر احیانا در داخل منطقه خطر حضور داشتید، یک پوشش مناسب پیدا کنید و در فضای باز نباشید.

حضور در منطقه خطر البته لزوما به معنای مرگ شما نیست و اگر بدشانس نباشید، هیچ بمبی بر روی سر شما نمی‌افتد اما در مجموع از آن دوری کنید.

– در سنگرهای امن پناه بگیرید

گلوله‌ها از درختان عبور نمی‌کنند پس اگر در فضای باز هستید، در نزدیکی درخت‌ها باشید. شما می‌توانید در میان علف‌ها پنهان شوید اما اگر دیده شوید، به راحتی کشته خواهید شد. گلوله‌ها از داخل در عبور می‌کنند اما از دیوارها خیر. شما با استفاده از کلید Q و E در کامپیوتر، می‌توانید به اطراف نگاه کرده و کل بدن خود را نشان ندهید که مکانیک بسیار کارآمدی است.

هر زمان هم کشته شدید، به این فکر کنید که دلیلش چه چیزی بوده است و سعی کنید اشتباهات خود را دوباره تکرار نکنید. در طول هر مسابقه، همیشه به فکر یک سنگر مناسب بوده و برای خود یک راه فرار احتمالی متصور باشید تا اگر اوضاع مطابق میل شما پیش نرفت بتوانید پنهان شوید و عقب نشینی کنید.

– تمام هوش و ذکاوت خود را به کار بگیرید

اگر از مغز خود استفاده نکنید، بهترین تجهیزات و اسلحه‌های بازی PUBG هم نمی‌توانند به شما کمک کنند. این بازی به واکنش‌های سریع و قدرت تصمیم گیری بالا نیاز دارد. شما باید در هر موقعیت، چه کاری باید انجام دهید و هر چه قدر کم اشتباه‌تر ظاهر شوید، شانس بالاتری برای پیروزی خواهید داشت.

همیشه باید جوانب را در نظر بگیرید و احتیاط کنید. باید بدانید چه زمانی در موقعیت مناسب هستید و می‌توانید درگیر شوید و چه زمانی شرایط خوبی ندارید و باید از معرکه فرار کنید. باید بدانید چه گونه از هر موقعیت به سود خود استفاده نمایید و چه زمانی باید به نابودی دشمن بپردازید.

اما همه این‌ها بدین معنا نیست که نباید از بازی لذت ببرید، شما می‌توانید هر آن طور که دوست دارید بازی کنید و اگر هدف اصلی شما پیروزی نیست، می‌توانید به آزمون و خطا پرداخته و تاکتیک‌های مختلفی را در بازی پیاده‌سازی کنید. می‌توانید همان اول بازی در شلوغ‌ترین نقطه نقشه پریده و درگیری را آغاز کنید یا کارهای دیوانه‌وار مختلفی در جهان بازی انجام دهید. اما همیشه از شکست‌های خود درست بگیرید و سعی کنید پیشرفت داشته باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی