هوشمند تکنولوژی

اخبار تکنولوژی - اخبار موبایل - اخبار لوازم هوشمند - دنیا تکنولوژی - تکنولوژی جدید

هوشمند تکنولوژی

اخبار تکنولوژی - اخبار موبایل - اخبار لوازم هوشمند - دنیا تکنولوژی - تکنولوژی جدید

  • ۰
  • ۰

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

 

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا:سامسونگ چند ساعت قبل در رویداد آنلاین آنپکد جدیدترین پرچمدارانش خودش را معرفی کرد. امروز فرصتی پیدا کردیم تا در دفتر سامسونگ، نگاه کوتاهی به این دو گوشی زیبا و جذاب داشته باشیم. با هوشمند تک همراه باشید.

 

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

 

 

تماشای ویدیو گلکسی نوت ۲۰

 

نوت ۲۰  معمولی و اولترا در همان نگاه اول دو گوشی کاملاً متفاوت به‌نظر می‌رسند. اولترا فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای دارد که با جدیدترین محصول شرکت کورنینگ یعنی گوریلا گلس Victus پوشانده شده است. نوت ۲۰ معمولی هم فریم فلزی دارد ولی به جای شیشه در پشت بدنه آن از پلی‌کربنات استفاده شده و شیشه جلو هم با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. همچنین  گلگسی نوت ۲۰ اولترا نمایشگر خمیده و لبه‌های تیز دارد ولی نوت ۲۰ معمولی از نمایشگر تخت و لبه‌های خمیده بهره می‌برد تا بیشتر به سری گلکسی S شباهت پیدا کند.

 

طبق تجربه ما، پوشش مات نوت ۲۰ اولترا بسیار زیباست و اثر انگشت را هم جذب نمی‌کند. رنگ «میستیک برنز» اگرچه شباهت زیادی به رزگلد دارد ولی فوق‌العاده دلرباست. وزن گوشی بسیار کمتر از انتظار است و نهایتاً این‌که ماژول دوربین چند میلی‌متر بیرون زده و ظرافت و زیبایی گوشی را تحت تأثیر قرار داده است.

 

از دیگر نکاتی که حین نگاه نزدیک به سری نوت ۲۰ متوجه شدیم، اختلاف محسوس کیفیت تصویر بین دو مدل است. علاوه بر این‌که فقط مدل اولترا به پنل +WQHD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز شده، کیفیت تصویر این مدل هم بهتر از مدل معمولی است.

 

ما در این زمان کوتاه، مقداری هم با قلم S Pen روی نوت ۲۰ اولترا کار کردیم. تجربه قلم S Pen به‌خاطر تأخیر ۹ میلی ثانیه‌ای و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی به قلم واقعی نزدیک‌تر شده، به‌خصوص این‌که هنگام یادداشت‌برداری صدای خراش قلم روی کاغذ به گوش می‌رسد.

 

همان پرچمدار اصلی سامسونگ از سری نوت است که تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری روز را در اختیار شما می‌گذارد. نوت ۲۰ معمولی از بسیاری جهات در مقایسه با مدل اولترا کم می‌آورد و حداقل طی این تجربه کوتاه،‌ بیشتر به مدل لایت شبیه است. برای قضاوت دقیق در مورد این دو گوشی باید تا زمان بررسی کامل آنها صبر کنیم.

 

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

منبع: دیجیاتو

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی