هوشمند تکنولوژی

اخبار تکنولوژی - اخبار موبایل - اخبار لوازم هوشمند - دنیا تکنولوژی - تکنولوژی جدید

هوشمند تکنولوژی

اخبار تکنولوژی - اخبار موبایل - اخبار لوازم هوشمند - دنیا تکنولوژی - تکنولوژی جدید

  • ۰
  • ۰

 

 باتری گوشی لاوا مدل Iris 88

 

باتری گوشی لاوا مدل Iris 88

آموزش کار با موبایل لاوا ( Lava Mobile Workout Training )

 

اگر شما از کاربران مبتدی در استفاده از گوشی هوشمند اندرویدی هستید و آشنایی کاملی با سیستم عامل اندروید ندارید، نکات زیر را رعایت کنید.

1- برای گوشی اندرویدی لاوا یک محافظ بدنه با کیفیت تهیه کنید تا گوشی شما را در برابر ضربات احتمالی محافظت کند.
2- از محافظه صفحه برای جلوگیری از شکستگی صفحه لمسی گوشی استفاده کنید.
3- هیچگاه برنامه های اجرا شده را باز نگهداری نکنید و آن ها را ببندید.
4- در هنگام استفاده از گوشی اندرویدی لاوا ، سعی کنید از حافظه کمتری استفاده کنید و فضای بیشتری از حافظه را برای اجرای برنامه ها آزاد نگهدارید.
5- در صورتی که از وای فای ( Wifi ) استفاده نمی کنید، وای فای گوشی خود را خاموش کنید تا به کاهش مصرف باتری و افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید.
6- مکان نمای موبایل لاوا را در صورت نیاز روشن بگذارید.
7- بلوتوث گوشی اندرویدی را در صورت نیاز روشن بگذارید.
8- رمز امنیتی ورود به موبایل خود را به اشخاص دارای اعتماد بدهید.
9- موبایل اندرویدی لاوا را حدوداً یک هفته یک بار به مدت 8 ساعت خاموش کنید.
10- برنامه هایی را که در گوشی خود استفاده ندارید را پاک کنید.

 باتری گوشی لاوا مدل Iris 88 

گوشی Iris 88 زبان طراحی پیشین گوشی های هوشمند را حفظ کرده است و برای رقابت در زیبایی طراحی نشده است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای گوشی لاوا Iris 88 مقرون به صرفه و با اندازه 5.45 اینچ از نوع LCD می باشد که کیفیت تصویر قابل قبولی را فراهم می کند. دوربین های اصلی و سلفی نیز به ترتیب به سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده اند و با توجه به قیمتی که دارد می توان گفت  از کیفیت ثبت تصاویر بالایی برخوردار است. سیستم پردازشی آیریس 88 با مدیریت تراشه بسیار خوب هلیو A22 و فرکانس 1.5 گیگاهرتز با 4 هسته هدایت می شود و پردازش های گرافیکی نیز به عهده پردازنده IMG 8XE واگذار شده است. همه ی این امکانات و سخت افزار های گنجانده شده در بطن موبایل لاوا از طریق یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شوند که می توانند به راحتی برای یک روز در خدمت شما باشند. اگر نمیخواهید  برای خرید گوشی موبایل جدیدتان هزینه زیادی بکنید و از سویی می خواهید کیفیت و کاربری خوبی را تجربه کنید می توانید روی گوشی موبایل لاوا مدل Iris 88 حساب ویژه ای باز کنید.

گوشی هوشمند Iris 88 محصول کمپانی انحصاری بین المللی لاوا می باشد این کمپانی هندی در سال 2009 تاسیس شده است و در یک دهه گذشته در کشورهای محتلف ریشه دوانده است. به لطف اوپن سورس بودن سیستم عامل اندروید کمپانی های زیادی پا به عرصه وجود گذاشته اند و برخی از آن ها نیز به خوبی توانسته اند جایگاهی را برای خود در بازار پیدا کنند. پس از شیائومی کمپانی موفق چینی حالا نوبت به جولان هندی ها رسیده است و با وجود نزاع های اخیر بین شرکت های چینی و امریکایی پیش بینی می شود که بازار برای هندی ها گشوده تر از قبل شود. در این بین نیم نگاهی به رقبای لاوا در این رنج قیمت مثل گوشی هواوی Y5 lite خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید تا به بررسی گوشی موبایل Iris 88 بپردازیم.

طراحی لاوا ایریس 88

گوشی Iris 88 زبان طراحی پیشین گوشی های هوشمند را حفظ کرده است و برای رقابت در زیبایی طراحی نشده است. تولید کنندگان این گوشی بیشتر تمرکز خود را روی امکانات درونی و ساختاری دستگاه صرف کرده اند تا اینکه بخواهند یک گوشی دلربا اما ضعیف به بازار عرضه کنند. همانطور که قابل مشاهده است صفحه نمایش کشیده و کم حاشیه در قاب جلویی خودنمایی می کند و قاب پشتی نیز با اندکی انحنا به لبه ها نزدیک می شود. دوربین سلفی در قسمت راست لبه ی بالایی قرار گرفته است و دروبین اصلی در گوشه سمت چپ بالا مستقر شده است تا راحت تر در دسترس باشد. نکته حائز اهمیت درباره دوربین ها این است که هردو دوربین دارای فلش اختصاصی می باشند و این امر سبب خواهد شد که تامین نور عکاسی به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد.

 

نمایشگر و دوربین لاوا ایریس 88

 باتری گوشی لاوا مدل Iris 88 

نمایشگر در نظر گرفته شده برای گوشی لاوا Iris 88 مقرون به صرفه، با اندازه 5.45 اینچ از نوع LCD می باشد که کیفیت تصویر قابل قبولی را فراهم می کند. دوربین های اصلی و سلفی نیز به ترتیب به سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده اند و با توجه به قیمتی که دارد می توان ادعا کرد از کیفیت ثبت تصاویر بالایی برخوردار است. نباید از این گوشی انتظاری فوق العاده داشت چراکه یک گوشی مقرون به صرفه با امکانات جالب توجه است که می تواند دل طرفداران گوشی های خوش قیمت را به دست آورد. در واقع اولین قدمی که هر کمپانی باید بردارد و جا پای خود را محکم سازد اختصاص دادن بخشی از بازار گوشی های میان رده اقتصادی است.

پردازش

 

 باتری گوشی لاوا مدل Iris 88 

 

سیستم پردازشی آیریس 88 با مدیریت تراشه بسیار عالی هلیو A22 و فرکانس 1.5 گیگاهرتز با 4 هسته هدایت می شود و توان پردازشی را در حافظه رم 2 گیگابایتی بهینه می سازد. پردازش های گرافیکی نیز به عهده پردازنده IMG 8XE به عده دارد و این پردازنده به راحتی می تواند از پس پردازش بازی های نیمه سنگین برآید. این گوشی با کمک اسکنر تشخیص چهره محافظت می شود و امنیت اطلاعات شما را تا حد بسیار زیادی بالا می برد. با این ویژیگی در یک گوشی اقتصادی اتفاقی نیست که همیشه شاهد آن باشیم. سرعت واکنش حسگر تشخیص چهره طبق اطلاعات منتشر شده توسز خود کمپانی کمتر از یک ثانیه است و این مدت زمان رکورد بسیار خوبی برای یک گوشی میان رده به حساب می آید. حافظه داخلی 16 گیگابایتی در کنار پشتیبانی از حافظه تا 64 گیگ خاطر شما را از لحاظ ذخیره سازی تا حدود زیادی آسوده خواهد کرد. بنابراین با خیال راحت هرچقدر که می خواهید عکس بگیرید و بازی نصب نمایید. سیستم عامل اندروید ورژن 8.1 در این دیوایس خیلی روان اجرا می شود و از این رو می توان اذعان کرد که این گوشی حالا حالا ها قدیمی قلمداد نخواهد شد. نکته ی  مهم و حائز اهمیت دیگری که باید به آن اشاره کرد پشتیبانی از نسل چهارم شبکه ی ارتباطی است که سرعت بالای اینترنت را در اختیار شما قرار می دهد بنابراین می توان برای وبگردی و شبکه های اجتماعی نیز روی این گوشی حساب کرد. همه ی این امکانات و سخت افزار های گنجانده شده در بطن موبایل لاوا از طریق یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شوند که می توانند به راحتی برای یک روز در خدمت شما باشند و شما به وبگردی و یا تماشای فیلم و انجام بازی بپردازید. اگر قصد ندارید برای خرید گوشی موبایل جدیدتان هزینه زیادی بکنید و از سویی می خواهید کیفیت و کاربری خوبی را تجربه کنید می توانید روی گوشی موبایل لاوا مدل Iris 88 حساب ویژه ای باز کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی